Kommentarer:

1 Madeleine - Mamma till Lova:

skriven

Huuuuh vad slitsamt :/ Lova hade en period inna vi började med minifom dropparna som hon hade ont i magen och grät en hel del, det kan inte vara något sånt med Anton? Magen alltså. Annars är det kanske bara en period, som vi får hoppas att han tar sig ur illa kvickt så mamma får lite sömn och egentid :) Kram

2 Liza - Mamma till Joline:

skriven

Denna jag köpte kostade 480 :- inklusive frakt. Den är jättefin och välgjord. Sen får man ju välja tyg själv me :)

Men klart, de e ju en del pengar men tycker idag att de va värt varenda krona ..

3 Malin & Prinsessan:

skriven

Åh, dom där är så fina! Har också spanat på dem men håller med om att det är lite för dyrt..



Hoppas ni haft en bra dag vännen!

Kramar

4 cassandra, mamma till josefin och lexus:

skriven

När jag köpte var de rabatt :D Men skulle lätt betala fult pris också, så mjuk och så fin! Funderar på att beställa en till min dotter när hon fyller år :)

5 Camilla:

skriven

Här är en tävling om en filt, hoppas du vinner! :)



http://brittabloggar.wordpress.com/2011/01/28/vinn-400-kr-fran-plad-se/

6 malin:

skriven

Ja jag så dessa för någon dag sen bara, jättesöta och mysiga filtar. Kollade inte ens vad de kostade men jag kan ju gissa hihihi.

Kommentera här: