4 Veckor!

Anton 4 veckor idag!
Grattis lillgubben!




Jag känner mig lite konstig.....har sån konstig känsla på nätterna.
Vaknar av att det känns som någon tittar på en, en riktigt obehaglig känsla.
Sen när jag är uppe med Anton på natten så har jag en sån känsla att någon står och stirrar på mig.
Riktigt obehagligt!!!
Känner mig knäpp!! (har troligen blivit det också hahaha)
Nä men jag känner mig så otrygg med detta och tycker att det är riktigt obehagligt att gå upp på nätterna.

Sen min mage, inte bra!
Har fortfarande lite ont i magen och svårt att äta.
Ingen direkt matlust, jag som älskar mat...men börjar äta och så tar det stopp.
Kan börja må illa ibland också.
Blä!!!

Nu ska jag fortsätta med att titta på Glee haha :)

Kram på er och ha en kanon söndag!

Kommentarer:

1 malin:

skriven

Hej!

Usch vad jobbigt att du har problem med magen, hoppas det ger med sig. Jag märker själv att när jag ätit dåligt så har jag inte lika bra tålamod med Alma. Hon blir hela 9 veckor på tisdag fast 2 månader i dag om man räknar från 30 nov =)

2 Madeleine - Mamma till Lova:

skriven

Men hej vännen! Allt är jättebra med oss, vi har kommit in i det "nya livet" och det mesta flyter på :D Hur är det med er? Vist är det sjukt vad snabbt tiden går!! Lova blev 6 veckor i fredags och jag kan verkligen inte förstå vart de veckorna tagit vägen, känns som om det är fredag hela tiden haha :D



Stort grattis på 4 veckors dagen. Kram på er båda :D

3 Jessica:

skriven

usch, sådär kan jag också känna ibland.. men jag tror dock att det är min mamma som är hos mig :D

Kommentera här: