Lördag

Anton vill tacka morfar, platsmormor, mostrarna Lena & Marie + deras pojkvänner för besöket idag och dom fina presenterna :)
Hoppas vi ses snart igen!
Kram
Nu har jag gjort ost & skinkpaj...snart middag!
MUMS!
Hungrig, har käkat mest onyttigheter idag haha.
Bullar, kakor, läsk och godis.
Tror inte jag fått i mig något nyttigt alls idag...inte ens pajen är särskilt nyttig.
Grädde och ost :)

Sen V I L A (hoppas jag på haha)
Anton ligger just nu i pappas famn och tittar på handbollen, han blev inte så glad då sverige låg under... (SKRIIIIK) haha.

I morrn:
3 VECKOR!! :)


Kram på er alla!
ps: någon som är medlem på bloggsvar som kan bjuda in mig? :) :ds

Kommentarer:

1 Madeleine - Mamma till Lova:

skriven

Njej, jag blir nog inte nedspydd sådär jätteofta faktiskt, eller lite ibland men då torkar man typ av det och "lever vidare" i spyerna, haha ;D Däremot spyr hon ofta över sig själv, lillan! Trevlig kväll, Kramar

2 Mirre:

skriven

Ohh vad mysigt med besök och bebispaket =D



ja, det är bra här och det är så mysigt med tända ljus ju =D

kramar

3 syster:

skriven

vassego, de va skojs, säg till när du behöver bebisvakt hahahihi..

Kommentera här: