Kräks

Hur mycket kräks era bebisar??
Hur mycket är normalt??

Idag var vi ut på en promenad. Det var premiär för mig :)
Det var så mysigt att komma ut och vagnen var så lättstyrd!
Gjorde verkligen ett kanonbra val :)
 
Vilken natt!
Jag var uppe till 5.30
, sen bytte jag och sambon så jag fick gå och sova.
Hatar nätterna just nu, gruvar mig för nätterna då det är NOLL sömn.....!!
Sen kan man inte göra något annat än att glo på skit program på tvn och vagga lillen hela nätterna..inte somnar han för det.
Den lilla pigga lillfisen :)

Ska lägga mig och glo på film nu när han ändå sover...så jag somnar till filmen :)

Kommentarer:

1 Liza - Mamma till Joline:

skriven

Joline kräks en hel del. Pratade med Neonetal om de och dom sa att de är inget konstigt om dom går upp som dom ska. Deras mage är ju såpass liten så blir de för mycke så töms de ut, ganska logiskt egentligen :)



Sv: Vi mår kanon här, njuter av livet på ett sätt som nästan känns olagligt :) Blivit någon sömn för dig ?

2 Jannika mamma till Jillian:

skriven

d e JÄTTE OLIKA! min kusin kaskadspydde flera gånger om dagen, och jillian spyr ingenting!:)

3 Mamma:

skriven

Härligt! Frisk luft är bra bäde för dig och Anton :-)

4 Sara - Mamma till Liam <3:

skriven

Liam kräks olika mycket.. men ibland kommer det massor hela tiden och ibland kanppt ingenting :P



De första 4 veckorna kräktas han aldrig, så det kom mer och mer ju äldre han blev!

5 Jessica - Mamma till Melwin:

skriven

Sicken fin liten PRINS ni fått =) STORT GRATTIS till er.. hoppas ni mår fint och att allt är väl med er.

Vad skall ert underverk heta ???



Godnatt och hoppas du får mer sömn inatt .

6 Malin & Prinsessan:

skriven

Vad mysigt med vagnpromenad! Längtar tills jag kan ta mig ut på den första :)

Våran lilla kräks lite då och då, efter varannan måltid kanske.. Vet inte vad som är "normalt" men det är nog väldigt individuellt!



Känner igen det där med nattsömnen! Fast jag pumpar ju ut så då kan sambon hjälpa till bra också om nätterna = skönt!



Kramar till dig!!!



7 Tessa.:

skriven

Svar: Ja, jag har en amningsnapp här hemma, men den har jag packat ner någonstans i flyttstöket haha!



KRAM!

8 Elin:

skriven

Jadu säg det .. Jag fattar att han vill att hon ska stanna kvar där inne så länge som möjligt men jag tycker att det börjar bli påfrestande å mår inte riktigt 100 längre.. Men det verkar hon göra så det är väl bara att stå ut :)



Hur är det med er?

(Sött namn ni valt btw! :))



Kram

9 Sara - Mamma till Liam:

skriven

Han får bara ersättning numera =)

10 emma:

skriven

Tac så mycket :) Jo jag mår bra lite foglossning och hemskt trött men annars så :)

Söt er son är :)

Känner igen det där med nätterna så var det med vårat första barn med och det var hemskt men det gick över efter en månad och nu funkar allt kanon. Det går över lovar :) Gäller bara och komma in i rutiner och allt :)

11 Brommamaria:

skriven

min kräks vid varje måltid... men går upp i vikt och verkar må bra ändå!

12 malin:

skriven

Alma blir 7 veckor på söndag och jag kan säga att det blir bättre med sömnen. Jag får också kämpa mycket och vissa dagar är skit jobbiga. Men jag känner mig inte lika trött som i början så jag skulle tro att det kommer sakta men säkert bli bättre och bättre.

Kommentera här: