wow v.36 (35 + 0)

Ja vad ska jag säga....som jag säger varje veckan...woooow så fort tiden går!

Tog precis en låååång heeeet dusch!
Guuuu, så skönt det var!!
Nu ligger jag här i min ursköna morgonrock som jag fick av min älskling :)
Tack älskling, den e så underbart skön :)

Har bäddat spjälsängen idag :)

Lite kalt, men ska försöka hitta någon söt lampa mm. (har nallar i sängen också hihi) och där ser ni tapeten :)

Lejondinglisarna:


En ursöt nalle älskling kom hem med i helgen:


Lite dålig bild bara, men det är taget med mobilen :S
Bättre bilder kommer att dyka upp lite senare :)

Fler bilder kommer senare när vi inrett lite mer :)

Kommentarer:

1 MALIN - Längtar efter min prinsessa!:

skriven

Grattis till nya veckan!!

Visst är det mysigt att bädda? Jag bäddade förra veckan (har likadana lakan) och det var så mysigt!

2 I väntan på Liten - Gravid i vecka 34:

skriven

Åååh vad mysigt!! :D Det finns bild på spjälsängen en bit tillbaka i bloggen vet jag, vet dock inte riktigt vart hehe, här är en länk iaf - http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70116002 :)



3 Åsa:

skriven

Jätte super duper fina tapeter :) man skulle ju själv vilja ligga där i sängen :)



Kramar

4 Lily [ L i n d a . B l o m ]:

skriven

Vilken supermysig hörna : )

5 Jessica - mamma till Melwin:

skriven

Heeej.. Ja tiden går sååå sakta när man går i väntans tiden.. Men ja lovar dig att när väl bebbon är ute så undrar man vart tiden innan tog väägen.. Ger dig ett tips som inte ja riktigt tog åt mig.. Alla sa till mig att njut nu och vila och unna dig själv saker.. Men ja längtade såå mkt efter bebis så ja gjorde inte riktigt de (unna mig själv) Men, nu i efterhand så ångrar ja lite att ja inte verkligen gjorde de saker som (idag är lite svårare at göra) när man har sitt lilla mirakel hos sig..



Hur mår du för övrigt då??? KRAM

6 Jannika mamma till Jillian:

skriven

Dusch och bad va det bästa som fanns under tiden som gravid!!!

7 I väntan på Liten - Gravid i vecka 34:

skriven

Ja gud, julmust är ju SÅ gott! Jag var som ett tjurigt litet barn när jag blev tvungen att åka från IKEA utan julmust igår haha ;D

8 Madde:

skriven

Och ännu fortare går det när liten väl tittat ut

9 Jannika mamma till Jillian:

skriven

tack! haha:) Jag gör egna mallar.. googlar alltid lite varje jul för att hitta inspiration, sen ritar jag upp det jag vill ha och gör egna pappersmallar:)

10 Jannika mamma till Jillian:

skriven

HAHA tycker också att det va förraveckan hon kom! Nu är hon helt plötsligt tio cm större och väger snart 2.5 kg mer!! GALET!

11 Jessica ♥ Gravid:

skriven

Fint det blev :)



SV: Hehe ja du har tur som slipper den värsta vintern med magen ;) Skulle jag haft i december hade jag nog också stått ut men enda till februari blir lite krisigt :P Är så känslig mot kyla!



Har ni kollat kön förresten? :)

12 Mamma:

skriven

Åh vá sött det blev i sängen. Kanske du skulle ha en söt mobil hängandes ovanför sängen som han kan ligga och titta på!!

13 Mamma:

skriven

Du har ju lite tid på dig att göra rummet trivsamt. För han ska väl inte sova därinne än på ett tag!

Kommentera här: