oj nu vet jag inte vilken dag jag är på....

Tar dessa:
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick


Dag 07 – Min bästa vän:

Bästa vän känner jag att jag inte direkt har faktiskt!
Men nära vän och bekanta har jag.

Skulle gärna ha en bästa vän att dela allt med, en bästa vän som gillar både mina bra och dåliga sidor, en bästa vän som förstår mig.



Dag 08 – Ett ögonblick:

Ett ögonblick.....här vet jag inte vad jag ska skriva :(


Är det någon som vet någon bra sida på gratis design till bloggar?
Vill verkligen byta ut min till något mer pojkaktigt.
Eller mått på en header som jag kan få :) ??
Vill inte ha en för stor header.


Snart blir det fiskgratäng :D
MUMS!!

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Min header är 850 bred och 400 hög skulle jag säga :)



Lycka till :)



Jag borde också klura på en ny sen när bebisen har kommit, hur sjutton ska man hinna det?



Kramar

2 I väntan på Liten - Gravid i vecka 34:

skriven

Haha känner igen de där med att ha svårt att ta sig upp ur soffa, jag får ofta göra det lite på sidan ;D Det värsta är att sambon älskar att retas och putta tillbaka mig ned ibland och så är det bara sätta igång och kämpa sig upp på nytt haha! :P

3 malin:

skriven

Ja hihih det verkar inte vilja sluta snöa...men frågan är hur länge det kommer ligga kvar??!!



Hur mår du idag?

4 Nathalie - Medinas`s mamma:

skriven

ja :D tiden springer iväg!!



Oj snart är det dags för dig :D stor magen är nu!

kram

5 Jessica ♥ Gravid:

skriven

SV: Tack så jättemkt :)



Jo precis, i värsta fall får du hålla dig inne när det är som värst hehe :P

Vad roligt! Vi ska ha en flicka :) Finns ju en liten chans att det inte stämmer men ändå! Kollade ni på vanligt UL eller köns?

6 malin:

skriven

Men vad bra att du blev sjukskriven nu, det var på tiden!



Ja min lilla fixerade sig redan i vecka 31...har hela tiden trott att hon ville ut tidigare men tji fick jag. Vet inte hur stor den är men magen är rätt så välfylld och bm trodde hon skulle ligga runt 3500 vid full tid och nu är det ju några dagar över så kan tippar runt 3800 kanske ??!!



Kram

7 I väntan på Liten - Gravid i vecka 34:

skriven

Förresten, min header är 650 bred och 270 hög och vill du ha bloggdesignstips så är http://www.designadinblogg.se/ den allra bästa sidan, där står allt och jag härmar alltid där ifrån :D Kram

8 Nathalie - Medinas`s mamma:

skriven

jaha :D jag födde ju i din vecka :)

36+6..

Vad skönt med vila!



<3

Kommentera här: