ugh...allt stinker!!

Fy fan, allt luktar äckligt och får mig att må illa.
Var och handlade, stod vid påläggen och så kände jag värsta lukten..vet inte vad och jag började må så fruktansvärt illa att jag pallade inte av att vara kvar i den delen av affären. Fick gömma näsan i tröjan, folk runt omkring glodde och undrade vad jag höll på med hehe.

Ugh....låt mig bli kvitt alla lukter, ge mitt ett luktfritt område där jag kan andas och må bra :)

Jag är übertrött, och det känns som jag håller på att få värsta nervsammanbrottet!
Minsta lilla får mig att explodera.
Ska lägga mig en stund och vila, lär garanterat somna!
Så hoppas jag att nervsammanbrottet e lite längre bort än nu :P

Snart mår jag väl bra?! Inte länge kvar va?!

Kommentarer:

1 Jenfan75:

skriven

DÅ skulle du varit med om mitt illamående när jag väntade tvillingarna=)

Kommentera här: