Ultraljud och nytt BF-datum

sådärja, nu har jag kommit hem från jobbet :)
Dags att berätta nyheten och visa bilder.

Min väldigt aktiva bebis, som busade sig genom hela ultraljudet:
Här busar bebisen och slängde benen över huvudet :P Här busar bebis och slänger benen över huvudet :P

Här sträcker liten på sig :) Här sträcker bebis lite på benen :)

Kurar ihop sig lite Lite sned bild haha men gick inge bra att scanna in :P / Här kurar bebis ihop oss lite :)

Finns 3 bilder till men dom är inte lika "roliga", Mamma du får se bilderna när vi ses nästa gång :)

Bebis var inte still en sekund och JA vi fick se könet :)

Jag och min älskling ska få oss en liten söt SON :)
En liten kille!

Efter ultraljudet tog vi en promenad i stan och gick förbi en leksaksaffär och köpte oss denna lilla skallra:


Naaaawww.... :)

Detta känns helt otroligt.
Att ligga där och se hur bebis rörde sig och busade, guuu så tårögd jag blev :) Och stolt :P

BF blev framskjutet, så istället för 25/12 så är han beräknad 28/12 :)

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Stort grattis till killen! Vad härligt, så kan ni börja köpa lite kill kläder också =)

2 Caroline:

skriven

Sv. Ja det var riktigt mysigt faktiskt. Umgås med familjen (- pappa då hehe..) Hoppas du haft en fin dag du med :)



Ack så fel jag hade. Det var ju en liten pojk du väntade hehe :) Så sött och vilken rolig bild med benet haha. Så fint! :)

3 I väntan på Liten:

skriven

Ååå vad kul!! Grattis till lilla killen! :D var det inte kille jag gissade att du skulle få? eftersom jag tycker formen på våra magar påminner om varandra och vi till 90% har en liten kille som väntar :)

4 Majja:

skriven

Heeeeelt underbart att se. Du är så fin. Jättefin mage. Och vad roligt med en liten pojke!! (De är inte lika pipiga och gnälliga som flickor). =).

5 Linnea:

skriven

Så söt han är bebben i magen, Kram

6 nathalie - nybliven mamma:

skriven

Vad kul med en liten pojke!!



Alltså hon var inte sur, men hon var DRYG haha :P orkade knappt lyssna på henne så killen fick sköta snacket^^



Tack! <3

7 Marie:

skriven

Så mysigt! Grattis till pojken!

8 syrran:

skriven

haha, ja, det smakade faktiskt fint :) hihi ;)

9 Heli:

skriven

Hej Lilla gumman!

D e roligt att du gjort en bloggsida om din graviditet. Helt 100a på att du blir världens goaste mamma. Kommer att sakna dej på jobbet o d blir tomt utan dej. Men hoppas vi håller kontakten iaf sen . Vill gärna träffa er o se bebben framförallt. Men nu tar vi semester efter alla omtumlade stunder på jobbet o allt som hänt. massor av varma karmar till dej goa vän <3

Kommentera här: