Lussebulls-bak - uppdatering!

Ja då har bagarna börjat baka lussebullar...eller ja, min sambo gör det mesta haha :P
Jag lyckades då inte så bra med detta förra året, så får se om det blir (jag)1-1(lussebullen) efter detta bak :)


MUMS!! :)


Inga nya underliga/ofräscha händelser har hänt i alla fall....så vette tusan vad det var hahaha.
Man blir ju lite nyfiken ändå på vad det var...men ingen action i magen inte...bara lite bus :)


Uppdatering:

2-0 till lussebullarna!
Och vad får jag reda på nu......jo att man ska ha i en massa saker som inte ens stod med i receptet!
Jag hatar recept och lussebullar (som jag gjort då hehehehe)


Kommentarer:

1 carrå - 19 år och mamma till Isabella:

skriven

Så hade jag också när jag skulle föda, tyckte alla fick utom jag men så en dag ploppade hon ut :)

Ja snart är det din tur, när har du bf förresten? :)

2 carrå - 19 år och mamma till Isabella:

skriven

Tack, det var mumsigt faktiskt :)



Jaha då är det ju inte alls långt kvar :)

3 Mirre:

skriven

Nämen sedär, så fint =D. Tycker att det vart jättebra, men sidomenyn ligger inte där den ska för mig

kramar

4 Tina 22 år - gravid vecka 32:

skriven

Haha! Ja lussebullar kan vara lite knepigt ibland.. Det är bara att försöka igen ;)

5 Caroline - Mamma till Jennifer:

skriven

Haha nejdå du är ingen pensionär. Bara jag som är barnsligt, men man känner ju sig inte som en ungdom längre precis. Den tiden är förbi för länge sedan! :P



Tack så mycket för din kommentar om min header! :) Jag arbetar i photoshop :)

6 Mia 18år - Mamma till William och Marcus:

skriven

Det kan spöka sådär i någon vecka innan förlossningen med första barnet. Jag hade liknande symptom som du har när jag hade 1½ vecka kvar till BF. Sen kom min son två dagar innan BF.

Så de är nog inte så långt kvar för dig ;).



Gott med lussebullar föresten!

Kram, Mia

7 MALIN - Längtar efter min prinsessa!:

skriven

Oh, jag vill ju läsa om att du har fler tecken på g, hihi :) Men det kommer nog i sinom tid!



Kram på dig och hoppas du har haft en mysig söndagskväll!

8 kurdisk muslimsk tjej <3:

skriven

söt blogg <3

9 Mamma:

skriven

Nästa gång blir det jättegoda lussebullar ska du se! Övning ger färdighet säger dem ;-)



Snart tittar lillprinsen ut ska du se! Ett litet underverk!



Vila dig nu så mycket du kan!!!!

Kommentera här: