Lite down...

Känner mig lite down.
Det är mycket som kretsar i huvudet just nu.

Hormonerna, sömnbristen, värken......klumpigheten (jag är som en strandad val)

Känner mig så trött, men när jag ska sova så går det inte att sova.
Vaknar på nätterna och tar hur länge som helst att bara lyckas ta mig upp ur sängen, går på toa...sen ska jag lyckas lägga mig i sängen också...kan bara ligga åt ett håll för jag har så svårt att vända mig i sängen.
Inge kul när jag väl får värk på den sidan haha....

Har många tankar som kretsar i huvudet....några jag inte lägger ut här :)
Eftersom det är så många som läser....då det är lite privat.

Känner mig nog lite down också efter som varenda blogg jag följer så åker dem en efter en in till förlossningen (är J Ä T T E GLAD för er skull!!!)...och jag sitter här hemma och blir tjockare och tjockare och inga som helst tecken på att lillen vill titta ut.
Vägde mig nyss....gått upp ytterligare 2kg sen förra veckan bara :(
Hur ska detta sluta?!



Kanske har med att jag är förkyld också...då blir man lite pluttinutti!!


Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Åh, jag förstår precis hur du känner dig! Jag är likadan idag. (när jag tänker efter har jag nog en släng av det VARJE dag mer eller mindre..) Man är trött, kan inte göra lika mycket som vanligt och knappt röra sig å då känns allt bara blä.. Nog för att det är mysigt att vara med barn men dom här känslorna kunde man väl få slippa?

Försök sova eller iaf vila lite så hoppas jag att du känner dig bättre imorn! Det är inte långt kvar nu och snart är din lille här och då kommer alla dåliga känslor vara borta, eller iallafall förträngda haha.

Kram!

2 PT Sofia:

skriven

ååå...jag känner igen mig,,jag passerade BF igår och nu börjar det bli bra segt..men men..what to do??!!

all lycka..kram PT Sofia

3 MALIN - Längtar efter min prinsessa!:

skriven

Jag förstår dig vännen! Kände som sagt likadant i förrgår hela dagen, och igårkväll kom allt tillbaka igen... Jag vet att det är jättejobbigt och svårt, särskilt när "alla andra" får runt omkring! Men vi är många kvar med dig som väntar och vi får försöka se till oss själva. Jag hade en dag igår när jag försökte koncentrera mig på julen och göra allt att inte tänka på att jag var gravid för en dag. Hjälpte faktiskt lite :)



Hoppas det känns bättre idag!

KRAMAR!!!

4 malin:

skriven

Jag förstår att det känns jobbigt, jag gick över hela 7 dagar. Känner igen mig i det du skriver men jag lovar att det blir bättre och alla dessa jobbiga symtom som toabesök, ont att vända sig osv, alla dessa försvinner så fort er kille har kommit.

Tänk att du klarar 39 veckor och då är ca 1 vecka ingenting.



Kram på dig.

5 LISA [mamma till Alva och bebis i magen]:

skriven

Förstår hur du känner :) vanligt i slutet men HÅLL UT för snart kommer din bebis också :) så fort den känner sig redo! :) lång väntan men den som väntar på något gott... ;) väntar aldrig för länge!



Grattis förresten :)

6 Jannika mamma till Jillian:

skriven

Åh jag kommer ihåg hur jag grät framför datan en dag när det va massa som hade fått sina bebisar och inte jag.. å nu har det gått snart 4 månader.. Min brud börjar bli stor!:)

Kommentera här: