Gissningar hittills - uppdaterad! / skor & BM

Då har jag fått in lite gissning om när lillpojken tittar ut:

15/12 eller 1/1 , kl.01:45 eller kl.06:21, ca 3600gram  , 51cm
  - Mamma "snart mormor" :)

21/12, kl. 15.00 Mirre 

22/12, på morgonen , 3700gram , 50 cm - Jannika

24/12 Martin S

25/12, kl. 03.50 , 3575gram , 52cm - Elin

28/12 Millan

29/12, 3750gram, 50cm - Petra (blivande Faster)

31/12, kl. 18.27, 3845gram , 50cm - Camilla

2/1 , kl.18:33 , 3645gram , 51cm  - I väntan på liten

2/1, kl.7.30 , 3645gram , 54cm - Matte (blivande pappan)

5/1 -  Sara

7/1 , kl.22:36 , 3750gram och 51cm - Carro "Crimson"

3624gram, 49cm - Majja
Idag har jag varit i Sollentuna och letat skor, går inge bra!
Vart finns alla FODRADE skor!!! Är det meningen att vi ska frysa om fötterna på vintern? Ska jag behöva åka upp till norrland för att hitta ett par SNYGGA & FODRADE skor!????

Mamsen, fixa ett par skor åt mig där uppe och skicka ned :P
För här i Stockholm vet dem inte vad foder i skorna är för något!!!
Dem vet vad snygga skor är, men inte vinterskor. Men jag vet...jag köper ett par högklackat med hål för tårna..jaaa!! Eller nä.....men snygg blir jag ;)
Nä men usch, lite less på skoletandet.
Var i centrum i ca 1-2h med lunchpaus (lunchen var en besvikelse också...en taco är ju inte ett skal och sen bara köttfärs i)....och det får jag straff för nu!
Sjukt ont med foglossningen så jag blev liggandes i soffan i många timmar! :( Vad var det värt? ja inga skor iaf.

Nu har jag gnällt av mig lite :)

Nu står älskling och fixar middag medans jag sitter här och bloggar hehehe...
blir kycklinggryta, MUMS...en favorit! :)
Jag var jätte skeptisk till denna rätt första gången bara för att det var juice i hahaha men jäklar så gott det är :)

Jaaa just det, jag var hos BM idag.

SF-mått:
34cm
Vikt: 80,7...så ca 16,5kg totalt än så länge har jag gått upp (vikten jag uppgett från första början är då vägning med kläder hos BM)
Hjärtslagen var kraftiga och fina idag som vanligt, han var väldigt livlig! :)
Jaa.....nu undrar jag när lillen vill titta ut.
BM sa att han gillar mina revben, för han hade typ klämt sig in under revbenet eller nåt liknande. Vill vara nääära mammas hjärta ;)

Hade en sk. sammanfattning idag hos BM....trodde vi skulle få massa info och grejjer.
MEN NÄÄ.....fick ett häfte med lite papper i. Hmm fin sammanfattning...eller nä!
Känts så meningslöst att gå dit....sista gången (kanske) 23/12...kul att gå dit dagen innan julafton haha.

Kom visst lite mer gnäll...men nu e det slut med det :)


Heeeeelg!
Kram på er och ha en kanon kväll!!

Kommentarer:

1 malin:

skriven

Låter hur gott som helst med kycklinggryta, mums!



Hur har kvällen varit?

2 Linnea:

skriven

Jag tror han hittar ut den 27/12 kl 17,37



Kram

3 MALIN - Längtar efter min prinsessa!:

skriven

Åh, tror jag missat att gissa? Jag gissar på ett litet nyårsbarn, först ut kanske! 1/1-2011 får det bli :)



Kram vännen!

4 MALIN - Längtar efter min prinsessa!:

skriven

Jag förstår dig verkligen! Igår hade jag så ont så jag hade gjort vad som helst för att få ut henne och ett stopp på graviditeten. Men det är ju som du säger - även om det är tungt och jobbigt så är ju belöningen UNDERBAR :)

5 Åsa - mamma till Tindra:

skriven

Jag gissar på 27.12 3540 gram och 51 cm :)

Kommentera här: