Fullmåne!

Som Jannika skrev i kommentaren....
"Fullmåne inatt, bevisat att flera barn föds efter fullmåne"

Vad säger ni, vi satsar på bebis inatt!! ;)
Hör du det din lille skitunge i magen...inatt kör vi!! :P

Tänk att man kan ha så blandade känslor inför en förlossning.
* Åhh jaaaa jag vill föda och det nuuuuu....
sen i nästa sekund...
*neeeeeej fan det kommer göra så ont...vill inte föda, stanna kvar i magen
sen i nästa sekund
* åhhh kom ut jag orkar inte meeeeer....
och så håller det på haha.

Kanske e vanligt :P


Somnade en stund nu på kvällskvisten....drömde att allt startade. När jag vaknade så låg lillen och busade.
Kaaaanske ett tecken?
Letar tecken överallt haha...

HÅLL TUMMARNA! :)

Kommentarer:

1 Liza |Gravid v40+3|:

skriven

Håller tummarna för att både du och jag får våra Bebisar inatt då! Fullmoon babies hehe.

Jo i Borås och Göteborg kör dom på stort och tycker att 21 dagar är heeelt okej, vilket jag inte tycker.

2 Jannika mamma till Jillian:

skriven

Tänkte bra säga att va inte rädd för förlossningen.. lite blint på va din kropp VILL, den visar vägen.. (sjukt sakt jag vet) men du kommer fatta vad jag menar sen;) tänk på att din kropp är gjord för att föda barn, det är ju så liksom. Människan ska äta sova och föröka sig!:P DU får gärna läsa min förlossningsberättelse.. allt gick lätt och snabbt!:D

3 Elin:

skriven

Just det, fullmåne inatt, då är det därför jag inte kan sova :P

Jag håller tummarna för fullt!!

4 Mirre:

skriven

Håller tummarna för er

kramar

5 Jannika mamma till Jillian:

skriven

haha FY! aja, du får behålla mantrat"högst tre veckor kvar" hehe:P

Kommentera här: