8 dagar till BF :)

Ja, helt otroligt.
8 dagar till BF!!!

Inga nya tecken på att lillen vill ut! :(
Försökte motionera (julhandla) på Coop idag, men jag låg mest över frysdisken eller på en pall med varor eller liggandes över vagnen :)
Men hem kom vi och ingen "olycka" :P

Här har vi lite bilder från idag....
Nästan i v.40:


Hmm, liiite bristningar som dykt upp senaste veckan där på magen...men det e så lite så :)


Här tittar jag upp för jag vill inte visa min fina dubbelhaka jag fått under graviditeten hahaha :)



Kommentarer:

1 LISA [mamma till Alva och bebis i magen]:

skriven

Snart dags :) så mysigt!

2 Tina 22 år - gravid vecka 32:

skriven

Vilken fin mage du har :) Snart är det dags!

3 Jannika mamma till Jillian:

skriven

Jag promenerade varje dag i en månad två timmar om dagen samt sexade för att hon skulle komma ut:P haha (hörde att d hjälpte) trots detta blev hon 5 dagar sen,. men förlossningen va snabb och smärtfri fast jag bara hade lustgas i två timmar!:P

4 Jessica - mamma till Melwin:

skriven

Nu är det nära =)

spännande...



Hoppas din tisdag blir toppen =) KRAM

5 Åsa - mamma till Tindra:

skriven

Magen har minsann sjunkit ner nu tycker jag, det kan ju inte vara så långt borta nu tycker vi :)



Kramar

6 ♥ Elin - gravid v.37 ♥:

skriven

OJ, nu är det inte lång tid kvar! =)

Kommentera här: