Behöver få lite tips :)

Jag behöver få lite tips av er mammor!

VART kan jag hitta billiga men snygga amningskuddar & snygga sängmobiler? :)
Om jag inte använder en amningskudde, vad kan jag ta istället som stöd??

Vaknade upp och kände mig superkrasslig.
Känner mig febrig och ögonen bara rinner och är snuvig :(
Dricker Te och gör listor :)
Men Te betyder trippelt så många toabesök....och jag e så less på att gå på toa :P

Idag känns foglossningen väldigt bra!
Men har som sagt inte gjort så mycket ansträngande :)


Har gjort idag:
- tvättat bebiskläder (1 maskin)
- skrivit lite papper till FK (om sjukskrivningen)
- gjort en BB-väska lista som jag ska börja kryssa av och börja packa.
- kvar att köpa-lista
- Legat i sängen :)

Kvar att göra:
- Packa BB-väskan
- Skriva klart andra FK papprena så jag får rätt mammapenning....men det blir nästa vecka för behöver arbetets hjälp & signatur.
- Köpa det som är kvar
(vilket inte är mycket...tror jag haha)
- Skriva Förlossningsbrevet
- Skriva ut viktig info om BB
(nr, vägbeskrivning osv osv osv)
- Bli frisk :)

Tror det var allt.....eller inte! Förvirrad som jag e nu för tiden hihi
Ghaaa....mitt tålamod idag är inte stort!
Fick panik när jag skulle in på en internetsida och när jag efter många om och men kom in där så fungerade inget haha....

GHAAAAAA......

Snälla tomten, ge mig en laptop i julklapp!



Kommentarer:

1 Jannika mamma till Jillian:

skriven

Amningskudde är ju det mest onödiga i min värld altså.. Ta en vanlig kudde eller något? jag brukade sitta med bena i kors så gick det bra! eller med stöd på armstödet i soffan eller något.. annars kan du ligga ner på sidan.. d e jätte skönt!



Jag gjorde en egen mobil, tyckte alla va så fula:P

2 Sara - Mamma till Liam <3:

skriven

Vanlig kudde fungerar perfekt med :)



Liam sover i liggdelen från vagnen, har fårskinn i botten och sen har jag lagt hans täcke , så det blir litet och mysigt för honom =) Han är alltid tokvarm, så han sover i bara blöja och med en filt på sig =)



Kraam

3 I väntan på Liten - Gravid i vecka 37:

skriven

hihi taaaack, ja nu går det helt galet snabbt :D :D

Kommentera här: