Njuter

Ligger här i soffan och njuter :)

Njuter av mitt halvvarma te, pepparkakor, en bra film och att få vila :)

Lillfisen är ute på promenad med pappa och hans vän...
Konstigt, dem gick utanför dörren för 1min sen och jag saknar dem redan....men ska släppa tanken och bara njuta av mig EGEN TID.
Tog mig 3h att se 50min film igår....så ska se klart den idag istället.

Igår var en bökig dag...lillfisen ville inte någonting alls...allt han gjorde krånglade han till.
Skulle han amma så tog han amningsgreppet..ammade 2 sek..sen släppte han och bökade i 5min..sen samma visa igen....så höll vi på mest hela dagen.

Nuuu tillbaka till filmen och fikat :)
Kram!


Grattis på namnsdagen Anton, min sötnos!!
Vi älskar dig massa!

Kommentarer:

1 Caroline - Mamma till Jennifer:

skriven

Sv. Hej! :D Jo tack vi mår bra, lite kämpigt med Jennifer nu bara. Hon är lite gnällig och klängig.. jobbigt när man är ensam med henne :/



Jennifer blev 3 månader den 11:e. Nu väntar jag bara tills hon blir 4 månader och kan börja med smakisar.. ska bli spännande! :D



Ja men visst går tiden fort, det känns som att tiden bara rinner iväg och inget får man gjort mer än att gosa med bebis hehe.



Hoppas ni mår bra, kram på er!

2 Jessica ♥ gravid vecka 38:

skriven

SV: tack så mkt :)

3 Mamma:

skriven

Snart kommer mormor och får ordning på lillfisen :-)

Kommentera här: