Måndag och viktuppgång

Ja då e det måndag!
ny vecka igen, tiden går så snabbt!
Har haft en krånglig natt med lille Anton.

Han har kommit in i en kinkig period.

- Kämpar för att inte somna
- Vill inte sova själv utan måste sova i våran famn
- När han väl somnar och vi lägger han i sängen så vaknar han antingen eller så sover han mellan 30min och 1½h.

Nån annan som har en kinkig unge som kan ge tips? :)
Sover jätte bra i vagnen då man är ute på promenad, men jag kan inte promenera hela dagarna och nätterna...

Viktuppgång:
Nä det gäller inte anton utan mig!
Jag har gått upp 1kg igen....hoppas det är kläderna jag har på mig som påverkar det!
Ska väga mig igen när jag duschat.

Ska ta kort på magen också så ni får se.

Trevlig måndag på er!
Kram

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Bärsjal säger jag. Nu har ju trollet aldrig varit jättekinkig men hade en period där i början när hon skulle vara vaken halva natten och helst vara i famnen hela tiden.



Bärsjalen är både mysig och ger en händerna fria om man skulle vilja göra något.

Kommentera här: