1 vecka idag!!

Idag blir lillkillen 1 vecka :)
Tiden har gått så fort!
Snart e han tonåring ;)

Lillkillen mår bättre :)
Verkar inte ha lika ont i magen längre...SKÖNT!!
Men är lite klurig när man ska amma.
Försöker amma med 2-3h mellanrum.


Tänkte visa min degmage :)
Inte det sexigaste man sett men vem är sexig en vecka efter man fött barn :)

Before (vecka 40):


After (1v efter förlossningen):


Det jag gillar är att man får så stora fina bröst nu när mjölken "runnit till" :P
Låt mig få behålla brösten sen hahaha...lär ju inte hända :)

Jessica - jo det går finemang att skita ;) Känns bara som att man har en melon i röven efteråt.

Petra som skrev kommentar - Har du fått din bebis än??? :)

Kommentarer:

1 Jannika mamma till Jillian:

skriven

Åh va mysigt du måste ha det! saknar nästan tiden där man bara låg å myste,. nu känns det mest som att jag får springa efter henne fast hon itne ens kan gå liksom.. haha

2 Jannika mamma till Jillian:

skriven

Kaj ju börja från början då då med Jillybeans gasiga historia;) så får vi se om du känner igen dig! Är d ok om jag skickar ett mail?

3 Mirre en hundtoka bakom linsen:

skriven

Najs boobs, haha

Skönt att det går bra

kramen

4 sara - mamma till wilda:

skriven

Wow! Beach 2011 ser jag

5 ♥ Elin - gravid v.39 ♥:

skriven

Vad skönt att allt verkar gå åt rätt håll :-D

6 Malin & Prinsessan:

skriven

Åh vännen, jag tror inte jag har gratulerat dig ännu. Men stort GRATTIS till lilla prinsen!!! Vi ligger en dag efter och firar en vecka idag. Tänk vad tiden går snabbt (från att ha släpat sig fram hela december...)..



Hoppas ni alla mår bra!!

KRAMAR!

7 Maria -längtan efter dig:

skriven

haha, ja vill inte ha större bröst när mjölken rinner till. då vet jag inte var jag ska göra av dom, i en ica-påse kanske :D haha

kul att få läsa fin förlossningsberättelse. blir bara mer peppad inför min egen :D

Kommentera här: