fasiken!!

Faaasiken!!
Nu e jag less!
Hade skrivit VÄRSTA långa inlägget och vad händer, ja jag vet inte..nåt iaf..och inlägget försvinner!
Fanns inte kvar i utkast heller!!
*GRÅTER*

Har varit ute på en "Anton måste sova lite"-promenad.
Just nu ligger han här ute, han har det varmt och skönt och vindtätt, och sover! Myspys!
Ska titta till han snart.

Jag önskar att saker och ting vore lite lättare!
Kommer inte bli bra annars....

Jag skulle kunna d ö d a för att få godis!
men icke!
Jag måste tipsa om MAMMABLOGGALA!!
Klicka H Ä R för att komma dit!
Hade varit skoj att åka dit, men kostar ju lite pengar och pengar är inget man direkt har längre som mammaledig :P
Men ska tänka på saken, vore kul att träffa er bloggare!

Nu ska jag fortsätta sura över att bloggen dummat sig mot mig ;)

Kram på er!

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

(Fick du en halvtom kommentar nu så är den från mig haha :P)



Den där mammablogggalan lät ju skitkul! :) Det blir ju inte lika dyrt heller om man inte sover över.. :)



Amningen funkar faktiskt oväntat bra! Inga problem alls där fakiskt peppar peppar Men vi köpte en bröstpump igår för att kunna pumpa ur lite om Jocke ska ta henne på kvällen eller om jag ska iväg nåt :)



Haha, är din lilla också vaken mycket på nätterna? Johanna har börjat med att sova typ hela dagarna och bara vara vaken korta stunder för att sen vakna vid nio på kvällen och hålla igång till typ 2 :P



Kommentera här: