Kommentarer:

1 Mirre:

skriven

Tack så mycket, Amanda som gjort den är jätteduktig =D.



ja det är isbana ute, hoppas att allt är bra med er

ha en trevlig kväll

kramar

2 Camilla:

skriven

Ja, den har jag gjort själv :) Min lilla hobby som jag har fastnat helt för! :)



Hoppas att du har tur i tävlingen :)

3 Mirre:

skriven

Ja jättefina =D, näee det har hon nog ej, hon ska sluta göra designer nu också, ska bara hålla i auktioner =D



Hoppas att ni får sussa gott sedan då

kramar

4 Elin:

skriven

Haha, sådär har jag också börjat tänka, att shit, snart är hon 15 och vägrar lyssna på vad jag säger och ska ut å supa och träffa killar.. Orolig morsa eller vad, haha.. :P



Allt är bra här, jäkligt trött eftersom vår lilla dam är pigg på nätterna, hoppas på att få sova liite bättre inatt!



Kram

Kommentera här: