Har varit på FK idag

Ja jisses i natt kunde jag knappt sova för jag testade en timerinställning på tvn (tack vare min syster som tipsade mig om den)....så jag ställde in timer så att tvn skulle stängas av efter 90min. Men inte tusan kunde jag sova bättre för det. Utan jag vaknade efter ett tag bara för att se om tvn stängt av sig och så höll jag på hela natten :P
Timern fungerade första gången, men sen de andra tusen gångerna glömde jag ju ställa in timern haha...
Jadu, hoppas på en bättre natt inatt :)

Sen upp kl.6...(snoozade till kl.6.15 hehe)...trött som tusan, segade mig ner för att ta en dusch och sen äta frukost.
Blev sen så fick stressa iväg för jag skulle hinna till kl.8 för vi skulle vara på FK 30min innan det började.
Sen kom dit, ingen kom o öppnade dörren, så där stod vi flera och väntade i 20min innan någon öppnade.
Frågade varför vi skulle vara på plats 30min innan när dem ändå öppnar 5-10min innan kursen startade..Fick inget vettigt svar av tanten....suck.
Iaf...satt där i ca 1h. Var mycket information..så nu får vi se hur vi ska göra :)
Men förstår iaf lite mer :)

Sen iväg och arbeta...11-20. Så kom nyligen hem.
Är skiiiit seg!
ska käka lite och sen stressa ned och sen förhoppningsvis sova jääääädra gott :)

I morrn har jag iaf lite sovmorgon, upp kl.7 :P

Hormonerna har varit bättre idag, skönt!
Men dem har verkligen börjat pendla rejält.....ena stunden jätte bra och sen nästa sekund kan jag storböla och inte veta varför haha...störigt!

Ny vecka idag!
Grattis till oss :)

V.28 nu...hihi 27 hela veckor har jag gått :)
Jisses så fort tiden går!

Mer info om utvecklingen lägger jag upp i morrn tror jag :)



Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Jisses, hur orkar du? det är ju 120 % fart hela tiden, kom ihåg att ta det lugnt :)



Kramar

2 I väntan på Liten - Gravid i vecka 26:

skriven

Vecka 28 är stort, nästan vid 30 nu ju! Grattis! :D Är du säker på att det är sådär det ska göras? att du måste dra av en timma alltså. Eller har du bara en riktigt dålig arbetsgivare? :/

3 Alexandra:

skriven

Hejsan!!Det där med hormoner har jag oxå till tusen fy fan.Jag kan bara sitta rätt upp o ner o börja gråta,speciellt till sorgliga saker på tv.Tror nog jag får dras med min förkylning till bebis kommer :( läkaren sa idag att det e en normal symptom tyvärr.Hoppas allt e bra idag Kram

Kommentera här: