Snart v.33 :)

Oj oj som jag nog skriver varje vecka....jisses vad tiden går fort!!!
Märks att man närmar sig "slutet" :)
Jag blir orörligare och orörligare haha och lilleman rör sig på ett helt annat sätt.
Har vissa dagar då jag nästan har panik över förlossningen och andra dagar tar jag det med ro :)
Men det hör nog till, nervositeten :)

Har köpt ett magstöd, det var skönt!!!
Då magen kan känna sig tung ibland så var detta ett grymt bra köp!
Har även köpt mig en fin gravid/amningsbh....var nog dags för det hehe.

Annars har jag då inte gjort mycket denna helgen men ändå har tiden bara svischat förbi!
Blev en korthelg med älsklingen, men desto längre nästa helg ;)

Hur mår ni alla?
Själv mår jag nog oförskämt bra ändå, inga krämpor (vissa dagar bara..så det ska jag inte klaga över), är dock fruktansvärt trött (jobbar ändå 100% och matchar in BM, matlagning m.m. på vardagarna, på helgerna får min kära sambo ta över det mesta), sover mindre men ändå rätt bra :)
Hade ont i musa 1 dag i veckan, sen var det borta till nästa dag. SKÖNT!!

Nu ska jag fixa lite mat och ta det lugnt och njuta av den extra timme vi nu fått :)

Kram kram

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Vad härligt att du mår bra.

Jag får nog säga att min graviditet varit väldigt bra med och det är jag glad över då det hände en del i det privata i stället.

Hur länge till ska du jobba?

2 I väntan på Liten - Gravid i vecka 31:

skriven

haha ja jag känner också att jag börjar bli mer och mer "kylskåpsaktig", vaggar fram som en gammal tant som bajsat ner sig ;) vad är magstöd? Nu blev jag väldigt nyfiken, det kanske vore något för mig med, ibland känns det som magen ska trilla av på mig. Kram :)

3 Åsa:

skriven

Här är man också dagar så skit nervös inför förlossningen så man vet inte hur man ska kunna sitta still heller, medans andra dagar så tar man det med ro och tänker att detta fixar vi ju lätt...:P haha! undrar hur det kommer bli sen!



Kramar

Kommentera här: