öm och ont

Efter min jobbiga natt från lördag till söndag...så har jag haft SÅÅÅÅ ont i nacken.
Nacken e alldeles öm när jag rör där och det gör ont när jag vrider huvudet (fast inte lika ont som igår :P )
Inge skönt alls....

Har varit och lämnat älskling nu.   ses snart!! :)

Lillen e piggelin som vanligt och ligger och trycker sig mot revbenen och trycker nedåt samtidigt...inte så skönt vill jag säga!

Har haft en jobbig natt inatt...inte pga värk! Utan har vaknat exakt varje timma och behövt gå på toa, men har druckit enormt mycket igår och inatt då jag varit så törstig!

somnade runt kl.23, vaknade kl.00:20...somnade efter kanske 20-30min, vaknade strax efter kl.01...toa sen tog det 20-30 min att somna, vaknade strax efter kl.02....toa, somnade efter 20-30min, vaknade strax efter kl.03...toa...sen försöka sova...klev upp, gjorde 2 glas oboy...gick upp o la mig igen, tog 20-30min att somna, vaknade sen när älsklings alarm pep kl.04.45....gick på toa, drack ett glas saft...körde iväg i vintermörkret...och nu ligger jag i sängen igen efter ett till glas oboy hehehe :)

Nu ska jag natta lillen i magen och försöka somna själv :)


Kommentarer:

1 Elin - gravid v.33:

skriven

Usch, vad jobbigt för dig! =(



Hoppas du får sova vidare ett par timmar nu.



Kram!

Kommentera här: