Ingen blogglust

usch har inte haft nån blogg lust, ingen lust att va vid internet...bara lust att inte va alls :)
helt slut och har haft ont i huvud och kropp i flera dagar.
Känns bara blä!!...Men efter regn kommer solsken!
Känns bara som man gör fel och jag blir stressad av att vila när andra håller på...känns fel på nåt sätt.

Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?


Dag 03 - Mina föräldrar:
Ja vad kan jag säga. Dem e ju kanon! :)
Puss på er!

Dag 04 – Det här åt jag i dag:
Frukost - yohurt, juice, rostat bröd med ägg & majonäs på
Lunch: TACOS från igår :)
Middag: Fryspizza haha, ingen höjdare men va fasiken....klockan är mycket och energin är lika med noll.
Fika lite då och då under dagen: havreflarn och rulltårta och saft :) Drack faktiskt ett glas oboy också :P

Dag 05
– Vad är kärlek?:
Oj, ja kärlek är ju SÅÅÅ mycket!
Jag spar på denna ett tag.....återkommer med vad kärlek är :)
Nu e bebisrummet färdigtapetserat! Åh så fint!!! hihihi...!
Ska bädda och dona där sen blir det bild, men orkar inte idag! Är trötter.

Kommentarer:

1 MALIN - Längtar efter min prinsessa!:

skriven

Man får ha dåliga dagar, särskilt som höggravid! Och som du säger, efter regnet kommer solsken :)

2 Mamma:

skriven

Vi har världens finaste dotter! kram & puss. Längtar tills jag får komma och se det nytapetserade rummet och LILLEMAN!!

3 I väntan på Liten - Gravid i vecka 34:

skriven

hihi vad söt du är! Tipset är nog att inte joba, för då kan jag lägga all energi som jag annars hade lagt på jobbet, på annat ;D Kramar

4 I väntan på Liten - Gravid i vecka 34:

skriven

Ja upp med bild, de är ju underbara! :D Hoppas du blir sjukskriven resten av tiden nu då, ska hålla tummarna för det :)

5 MALIN - Längtar efter min prinsessa!:

skriven

Haha, ja det är med karlar och shopping är ju ett fenomen för sig ;) Fick dock med mig min tillslut idag och blev lite "bebishopping" men mest under stress och suckar... så åker nog ut en dag själv snart också :)



Jag mår bra förutom foglossningen.. Är väl därför jag vill ha klar all shopping så snart som möjligt, vet ju inte hur länge till jag orkar.. Hur är det själv idag?



KRAM!

6 malin:

skriven

När ska du till läkaren nästa gång? Med tanke på att du är så trött så borde du väl bli sjukskriven till bf.



Jag mår också bra, kanske lite för bra med tanke på att de tär bf i dag hahha, vill ju börja känna att något är på g snart.

7 I väntan på Liten - Gravid i vecka 34:

skriven

Ja det är verkligen helt galet! Det är liksom bara december kvar nu, sen kommer hon! Ni kanske inte ens behöver vänta hela december ju, galet :D Jag har dock en känsla av att lillan inte alls kommer stanna i magen till BF, så det ska bli spännande att se. Kram

8 Jessica ♥ Gravid:

skriven

Hoppas du blir bättre snart! Kram

Kommentera här: