30 dagar kvar till BF

Oj oj så seg jag är idag!

Städade och donade här hemma igår...sen blev det soffan och godis och dansbandskampen.
Sambon var på fest, körde dit han o hans polare :)
Låg i soffan och käkade chips, drack läsk och kollade på tvn.
Slutade med att jag åkte till festen :) Satt mest på en stol hela kvällen haha för jag hade ont pga foglossning och sen orkar jag inte skutta omkring nu när jag är höggravid :)
Hade roligt, flummiga människor.
Slutade med att vi kom hem efter kl.04 inatt (Nä pga sömnbrist så e jag ju piggare på natten än på dagen så det var inga problem, ansträngde mig inte särskilt där borta...som sagt satt på en stol och umgicks! Nära till toa också *tummen upp för toalett* ).

Sovit rent ut sagt F Ö R J Ä V L I G T ! ! ! !
Haft sjukt ont i foglossningen, ont i ryggen...värk värk värk.....
Var då inte lätt att ta sig upp ur sängen när jag skulle på toaletten inatt...sen var ingen ställning skön när jag skulle sova så jag har inte sovit så mycket.
Somna en stund runt kl.5, vid kl.10 bestämde vi oss för att kliva upp...byta sängen mot soffan :P
Blev inte många timmars sömn vill jag lova.
Tänkte lägga mig och titta på en film om en stund, försöka sova lite så jag orkar med dagen.
Vaknade iaf med jätte ont med foglossningen, ont i ryggen, ont i skinkorna, ont i låren...t  o m ont i nacken!!
Fick hjälp upp ur sängen av sambon hahaha :)

Ska försöka pynta lite här hemma idag också, oooom jag orkar!



30 dagar kvar till BF!!!
Jisses....snart 1 siffrigt ;)

Hur jag mår?
Jag mår väl bra, förutom all värk på natten. På dagen kan jag på något sätt hantera det, men på natten så mår jag pissigt!
Lillen mår bara bra :) växer för fullt, bökar i magen för fullt, älskar mammas revben! Mammas revben är bara bäst att böka upp sig mot ;) Kan säga att mamma INTE håller med :P


Nu är det dags att vila!!

Kram på er alla och en glad 1a advent!!



Kommentarer:

1 I väntan på Liten - Gravid i vecka 35:

skriven

åh det är så jobbigt med dom där skruttnätterna!! men det är väl säkert helt vanligt såhär på slutet, även om det känns som om det "bara är jag" när jag ligger där och inte kan sova :P



Jag har faktiskt inte svullnat någonting, tror jag inte iallafall. Mina stölar sitter ganska tight, men det tror jag snarare beror på fett haha :D Ha en underbar första advent nu! kramar

2 Jannika mamma till Jillian:

skriven

Jillian va jämt på mina revben! I slutet va jag tvungen att liksom putta undan hennes ben när jag skulle sätta mig! haha

Kommentera här: