Hur ung ser jag ut att va egentligen?!

Haha det ringde på en snubbe här nyss (kring 18års åldern)....jag öppnar och då frågar han om min mamma eller pappa var hemma...
jag smålog och typ neeej...det finns dem inte. (tänkte: haha jag har typ inte bott hemma på 10år.), då frågade han om jag vill köpa strumpor..men nä tack.
Han gick vidare...

Hur ung ser jag ut egentligen om någon frågar om mamma och pappa är hemma? hahaha
Samt att min frisör trodde jag var 23år (hmm....) och hon fotvårdaren trodde likadant hahaha....
Inte illa :)

Så när jag e 50år kanske jag ser ut att va 40år eller nåt....eller så vänder det snart och jag ser ut att vara 90år istället haha.

Lika bra att njuta medans man ser ung ut hihi!!!

Kommentarer:

1 Liza |Gravid v37+5|:

skriven

Vilken komplimang ändå :)



Ja hon e lite förvirrad de är hon, men de e lite kasst att glömma bort att hon bokat tid och där sitter vi som fån. Hade vi glömt att komma en tid hade vi fått betala 150:- men dom kan göra som dom vill. Ja ja..



Neee nu börjar de dra ihop sig, längtar så obeskrivligt mycke. men de känns inget annat än bara bra <3



Hur känns de för sig ?



Kramar

2 Mirre:

skriven

Great, jag är ju 31 och min frissa trodde jag var 26- 27 =D



hehe

3 Nathalie - Medinas`s mamma:

skriven

ja min killes såkallade familj:)

4 Ansi:

skriven

Ja men du är ju inte så gammal än, gumsan. ;)

Du tar dessutom hand om dig själv så pass bra.

Stor kram!

5 malin:

skriven

Hej Linda!



Tack, känns super att ha lilla Alma här nu. Kämpigt men till slut kom det en skatt =)



Vad kul med åldern. jag är 34 och brukar få visa leg på systemet =D



Kram

6 ♥ Elin - gravid v.34 ♥:

skriven

Haha säger desamma =) Man får alltid höra hur ung jag ser ut, för två år sen fick jag visa leg i BAREN på krogen, för hon trodde jag var 16 :P

Kommentera här: