En helt ny människa!

Ja, jisses jag är nog en helt ny människa nu efter fotvården!
Det var så skönt!!

Hon som tog hand om mig sa att jag hade jätte fina fötter och naglarna såg jätte fina ut.
hihi.

Fick t o m 15 min extra på min 1h :) för hon hade ingen kund efter mig, så hon målade mina naglar :) Blev så fint fint fint!!

Lovely, jag rekommenderar er ALLA gravida som icke gravida...UNNA ER DET HÄR varannan månad eller så!! För det e sååå underbart skönt!

Nu är mina fossingar lena och fina och naglarna ska vi inte tala om...så vackra :)
Nu blir det käk (frukostkorv, potatis och pepparrotssås..MUMS!!) sen vila och sen hämta älsklingen som kommer hem idag!
Bara 1 vecka kvar, sen e du hemma igen :)


-13 grader, är nog tusan mer nu känns det som!
Då måste man ta på sig vinterjackan, trots att den inte går att stänga helt :)
Då ser man ut så här:


(den understa knappen gjorde småont så jag fick knäppa upp den också när jag kom ut)

Bilden blir sådär då min skyddsplats på mobilen håller på att åka av (och jag vägrar ju självklart att ta bort den haha) så den har halkat för kameran lite hahaha....men ska köpa ny skyddsplast. För repor vill jag ju inte ha på min kära mobil :) Första repan är ju alltid den värsta :P


Kram på er alla!

Kommentarer:

1 I väntan på Liten - Gravid i vecka 35:

skriven

hahaha vad söt du är, sådär har jag min jacka också! :D Och visst är källare läskiga! jag avskyr dom verkligen. Våran är egentligen väldigt fin och fräsh eftersom huset är nybyggt, men det spelar ingen roll - jag får för mig att jag kommer bli attackerad och mördard där nere :P



Gud vad sugen jag blev på frukostkorv, potatis och pepparrotsås nu då muuuuummmmsss, sånt har vi inte här i Norge :( KRAM!

Kommentera här: