Hemma igen efter mötet/träffen

Sådärja, usch så trött jag var i morse.
Sovit så fruktansvärt dåligt, drömde om mördare och massa udda saker....men nu e jag pigg nu när halva dagen gått :)

Var på Grupp 20 möte/träff idag. Dvs, vi som är kring v.20 som samlas och pratar om sjukgymnastik, diet och annat :) Det blev faktiskt INGET flytningar-snack, helt otroligt! :P
Inte för att jag har några frågor kring det haha, bara att det är äckligt!
Lärde mig inte så mycket, var mest kul och kolla på andra mammornas magar och sen få lite övningar för rygg och knipövningar m.m. :P
Så jag ska föööörsöka att börja träna, borde eller jag måste egentligen göra det för mitt eget bästa. Men när ska jag få ork? nån som kan puscha mig?!
Knipövningar kan jag ju göra lite när som helst, sitter på jobbet, ligger i sängen eller sitter här framför den lilla dumburken som jag har i knät ;)

Kniiip kniiip kniiip..... ;)

Ja vad lärde jag mig mer...ja drick inte mjölk i samband med järnintag...det hindrar järnupptaget.
Men vad tusan ska man då dricka om man äter blodpudding??...det är verkligen inte gott med juice till det!

Någon som vet hur mycket koffein det är i en 33cl cola? flaska eller nåt?
Iaf....man ska inte få i sig för mycket koffein eller socker eller nåt sånt för den delen.
Men jag dricker inte kaffe, men cola dricker jag...så hur mycket cola är ok att dricka?

Fick tid för cellprov, men enligt vårdguiden rekommenderar man inte att man tar cellprov efter v.15 in i grav och efter v.12 efter förslossning. Mailade BM och h ör vad dem säger. Jag ombokar GÄRNA...gillar inte att ligga och spreta med benen näck inför folk mer än jag måste ;)
Återkommer med svar på det sen :P


Nu sparkar pyret så jag ska fixa lite lunch :)
Tjingeling!

Kommentarer:

1 nathalie - mamma till Medina:

skriven

Finns att köpa på H&M :D

jaaadåå :P de e rött :P haha

Haha samma här, har lite mer rumpa och lår nu =)

Kommentera här: