Bola gravidsmycke (uppdatering)

Jag gick in på Barnens hus och frågade en tjej som arbetar där om dem vart deras gravidsmycken var någonstans..
Hon ser heeelt förvånad ut och verkar inte fatta någonting.
Så jag säger Ja, BOLA GRAVIDSMYCKE ! Ett smycke som hänger ner mot magen och ger ett lugnande ljud till bebisen..eller ska iaf göra det :P
Hon fattar fortfarande ingenting och jag börjar känna mig jätte dum.
Men jag sa; ja smyckena ni har i eran TIDNINING!!! Så då hämtar hon tidningen och ser att smyckena är där i, frågar sin kollega som säger Att "nä men några sådana har vi inte, det är inte så stor efterfrågan på dem"
Jag sa: ehh joooo det är det! :P

Sen tyckte jag det var väldigt DUMT att ha smycken i tidningen som dem inte ens säljer!!!
Så nu vet jag inte om det finns på andra barnens hus eller ej.....

Retar mig på deras sätt!! Grrr...


Bebisen sparkar SÅÅÅ mycket mer intensivt nu.
Nu kan man se typ "vågor" på magen när han rör sig, känns fortfarande rätt läskigt att se det och att känna det haha men jag vänjer mig nog :)

Kommentarer:

1 Mamma:

skriven

Det är ett gott tecken på att han är pigg och kry

Kommentera här: